miercuri, 9 ianuarie 2013

Jane si Tarzan in parc



               Ieri am iesit cu junioara familiei, de 4 ani si jumatate, in parcul din spatele blocului. Parc frumos,renovat de primarie, dotat cu leagane, cu balansoar, cu topogan si multealtele. Printre “ multe altele” sunt si cateva mese cu scaune, din cimentcurat, de faci hernie daca vrei sa misti o masa cu cativa centimetrii intr-oparte (sa nu mai vorbim de miscat pana in fata unei banci). Cu toate acesteaparcul este  frumusel ca ai unde iesi cucopilul.
                Asa cum am inceput iesim noi inparcul cu pricina si cand ajungem acolo incep sa imi pun problema ca am gresitadresa – fie am calatori instantaneu in mijlocul unui miting, fie am ajuns intarg. Pentru ca erau cam 100 de persoane in parc, copii si adulti. Si cumjunioara nu vroia sa mergem in alta parte ne strecuram si noi usor, usor, eaincepe sa se joace si eu ma asez intr-un colt de unde puteam sa o vad.
                Stateam eu si ma uitam la copiicum se joaca, ma uitam sa era coada la balansoar, cooada la topogan, coada laleagane si tot asa de aveam senzatia sa sunt in supermarket. Si dintr-o data seaude :
-         Alexandroooo, da-te dracului jos ca vin latine!!!!!
Pe langa faptul ca la  urechea de pe partea dreapta a ramas cu auzuldiminuat imi adun curajul si ma uit sa vad cine se simte Tarzan in la oras. Sidescopar ca de fapt e o Jane, dar ce Jane!!! O Jane cam de 2 metri inaltime siundeva la 100 kilograme, cu un fizic impresionant, de nu prea aveai curajul sao intrebi de ce face vocalize. Imbracata intr-un trening albastru care vazusesi zile mai bune se uita catre un grup de copii si am banuit ca unul dintrecopii este si impricinata Alexandra. Ceea ce asa era, ca apare o fetita cucapul plecat si cand ajunge langa Jane numai ce incepe amazoana sa o scuture sisa o certe de mama focului. Dupa ce se termina ii arde si o scatoalca la fund,de a avut copilul damaraj ca masina.
Vazand ca avem specimene interesante incep sa ma uit discret spre grupuldin care facea parte Jane autohtona. Si imi da seama ca de fapt nu e singura sica e inconjurata de un adevarat trib. Nu era numai ea amazoana, erau si dintriburi africane, si din Amazonia, de peste tot pe unde civilizatia nu a ajunsinca.Fiecare avea cate un reprezentant acolo, dar imparteau un singur obicei:suptul berii din aceeasi sticla de plastic (popularul PET) !! Stiu ca era caldafara (iulie, 35 spre 37 de grade, soare, etc) dar de ce nu luasera si nistepahare de plastic?
Mai stau, ma mai uit, si vad la coltul blocului ca apare o creatura sublima.Cam 1 metru jumate (vazut de la distanta ) si maxim 50 de kile, si inca nu stiu daca venea sau plutea adus de vant. Ajunge la noi, isi monteaza un zambet pe 16mm (mai mare ca fata lui) si se apropie de Jane. O ia de gat prin invaluire, se catara pe ea si o pupa libidinos.
-  Ce faci ma idiotule, nu vezi ca mananc? Il pocneste verbal amazoana, articulandu-i si un cot discret .
La asa primire sublima creatura se supara, face o fata ( ca Geoana canda pierdut alegerile)  si o loveste verbal pe amazoana :
-         Ce ai fa, iar esti nefu ?
Dupa schimbul asta de replici extrem de inteligente stateam si ma gandeam cum de ii lasa Dumnezeu pe oamenii astia sa se impuieze, si nu o data!!! Ci  de mai multe ori!!

Asa imi explic de ce omul este singurul animal/mamifer care face sex de placere, pentru ca in lumea animala este nevoie de continuitatea speciei, de rezistenta, etc. La om....uitandu-ma la ce rezulta, e clar ca nu functioneaza asta!!

Spor la ce vreti voi!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu