miercuri, 9 ianuarie 2013

Loc de parcare

Asa cum stiti in Romania, in special in Bucuresti, este foarte greu sa parchezi masina. Uneori este imposibil sa gsesti loc de parcare unde ai treaba, drept urmare mergi si la 500 m lejer. Alteori este incredibil de greu sa gasesti loc de parcare in zona unde locuiesti (in fata blocului, langa bloc, etc). Si lista ar putea continua la nesfarsit.
La inceputul anului reusesc sa iau un loc de parcare de la primaria de sector si de atunci parchez pe acel loc. Uneori se mai intampla sa fie si ocupat de cineva, desi exista semnalizare ca sunt locuri de resedinta. 
Astfel intr-o seara imi iau kinderul de la gradinita si venim acasa. Ajung la parcare si gasesc o masina pe locul in cauza. Ma dau jos, ma uit la masina, ma duc la parbriz si gasesc o hartie cu numar de telefon - un lucru foarte civilizat, pe care si eu il practic. 
Ma sui inapoi in masina (de, frig pe afara) formez numarul si raspunde o tanti.  Fara sa apelez la limbaj urat o anunt ca mi-a ocupat locul si ca o rog sa vina sa mute masina. Imi spune ca nu este ea cu masina, ci sotul, drept urmare o rog sa il sune sa coboare la masina. Si raspunsul ma blocheaza:
- Dar unde sunteti ??
- Doamna, sunt in spatele masinii dvs.
- Nu asta intreb.....pe ce strada sunteti ?
Moment la care ma deblochez si o intreb care este legatura cu problema despre care discutam ? Care poate fi legatura faptului ca masina lor este pe locul meu de parcare cu unde sunt eu ??? Din moment ce ii spun ca sunt in spatele masinii ei ...vrea sa il verifice pe sotz?vrea sa ma foloseasca pe post de Ernest la "ochiul din umbra"?
- Conteaza, imi raspunde ea, ca poate nu e locul dvs!
So......ii spun unde sunt (desi nu avea sens) si o rog din nou sa il trimita pe sotz sa mute masina. Imi inchide telefonul (@!#$!@#$@#$#@!$!#@)!! respir adanc si astept, ca asa face un om "cilivizat".
Dupa aproximativ 15 minute (si inca un telefon de la mine catre ea) vine cineva catre masina respectiva ( 1,50 si 45 de kile imbracat) si , un pic nervos, ma intreaba daca e locul meu.
- Da, e locul meu, vreau sa mutati masina, bla-bla-bla!!!
- Da Domnle, ca pe acilea toti are locuri de parcare! imi da replica personajul.
- Pai dvs nu aveti ? incerc eu sa aflu .
- Am si eu, dar este mai incolo si am zis sa nu merg atat pe jos !!!!

Si ma lasa siderat , se urca in masina si muta masina 4 (patru) locuri langa, unde era locul lui.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu