vineri, 2 mai 2014

Cafeaua cu ciuperci - sau cum sa traiesti mult cu putin !!

Episodul 1
De curand am fost invitat de un prieten la un club de bautori de cafea. Sincer, nici nu stiam ca exista asa ceva in Romania, dar uite ca primesc mereu vesti bune. Eu bautor fruntas de cafea,  de vreo 15 ani, nu puteam sa ratez un astfel de eveniment, In plus vroiam sa discut cu respectivul si anumite probleme de business si drept urmare accept.
Imi da un sms cu adresa (undeva pe langa Parcul Carol) , ma tzupaiesc intr-un taxi si ajung. Locatia asezata discret pe o straduta laterala, un restaurant frumusel, nimic de zis. Vine prietenul si ma invita inauntru, unde are loc clubul. Intram noi si vad 15 oameni, intre care si niste persoane cunoscute(nu dau nume, nu e frumos). Ma asez la o masa intr-un colt, se aseaza si prietenul si vad ca deschide (venise cu un fel de sufertas de lemn) sufertasul si incepe sa scoata din ele. Vad eu ca nu vine nimeni (chelner, picollo, etc) dar totusi lumea bea cafea. 
Scoate prietenul meu doua pahare, niste pliculete, un termos , lingurite, etc, si incepe sa imi faca cafea. Ma uit un pic la el ca la masini straine (unele rare) si tac, ca nu e frumos sa faci scandal din prima. Pune putin dintr-un pliculet, putin din al doilea, pune apa, incepe sa mestece si imi ofera un pahar. 
Iau paharul sorb usurel ( ma gandeam ca e fierbinte, de) si ma trezesc ca beau ceva intre ciocolata calda, ness Amigo si lapte dulce. Nu era nici cafea, nici ciocolata calda,  nu era nici tare, nu era nici ceai/apa colarata.
Ma uit la el si incepe sa imi explice : ca e nush ce cafea din Malaezia, ca are o compozitie sanatoasa, ca are in ea nush ce ciuperca care creste pe copaci, descoperita de chinezi inainte de apa calda, ca face bine la sanatate, si cate si mai cate. Dupa ce termina el - totul dintr-o suflare, sa nu il intrerup cumva - trece in centru o fatuca, care incepe sa rada, sa faca glume, sa ne puna sa ne prezentam, sa bem cafea (inca aveam dubii unde era cafeaua, etc). Cum sunt baiat de comitet zic hai sa fac pe plac omului si fatucei, sa intru in joc. Ma prezint cand imi vine randul, spun de cand beau cafea (conditie eliminatorie) si stau sa vad ce se mai petrece. Mai vine un baiat care spune ca lui ii place cafeaua in cauza ca e alcalina si nu ii da arsuri, mai vine unul care cred ca tocmai venise direct din club si ne spune ca el bea dar nu stie de ce bea, si tot asa. 
Spre final apare un baiat care ne spune si cum sa castigam bani din asta! sic ca nu banuiati! ca toata lumea bea cafea, ca e de cand lumea bautul de cafea, ca se va bea mereu, etc, si ca cine comanda poate sa castige! Si mi se confirma ce banuiam de la inceput: sistem MLM, vanzari directe, numai ca pe cafea! ceea ce trebuie sa recunosc e noutate, pentru ca ma saturasem de Amway, Herba Life, Zepter, etc. Se simtea nevoie de ceva nou. 
In acel moment ma manca undeva (nu spui unde, ca e secret) si intreb: bine, bine, dar cafea aveti ? Cafea, nu ness! Si cred ca asta fu greseala mea, ca a inceput o discutie cu mine ca adrisant si subect principal, in care mi se demonstra ca nu e buna cafeaua, ca nu face bine (aia de se face la ibric/filtru/expresor) ca nu are ciuperca-vietzii in ea, ca nu trebuie beuta!! intr-un cuvant mi se spunea ca nu o mai duc mult daca mai beau cafea, si ca mai bine trec pe solubila. 
Las valul sa treaca, las discutia sa moara de la sine si catre pleacare intreb cum fac sa intru si eu (de, daca e de bani vreau). Si acum incepe a doua discutie luuuunga, dar in episodul viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu