joi, 1 mai 2014

Jane si Tarzan - partea doua

Asa cum stiti avem doua personaje dintr-o povestire anterioara, pe numele lor Jane si Tarzan. Nu, nu e vorba de cele doua personaje din jungla (ma rog, unul din jungla si unul din oras) dar si aici e vorba tot de o jungla, si anume ce de beton. Ca am auzit ca asa ii mai zice acum orasului, jungla de beton.
Nu am mai scris despre ei dintr-un motiv simplu, a fost iarna, vreme rece, ninsoare uneori si nu am mai ajuns prin parcul cu pricina  sa ii vad. Dar cum a sosit primavara si mai noi se apropie si vara am revenit la vechile obiceiuri  de a iesi cu copilul in parc. Si kinderul este indragostit de parcul ala (inca nu imi dau seama de ce) m-a dus intr-o seara tot acolo.
Ajungem noi, intram in parc, si ma asez, ca omul normal, pe o banca. Kinderul se juca, alerga, se catara pe diverse aparate de copii, facea ce face un copil normal. Ma uitam eu ca e cam liniste, cam pustiu, nu erau "obisnuitii" locului. Dar m-am gandit ca fiind prea devreme nu au sosit de la serviciu (SIC eu scapasem mai devreme).
Ma inselam amarnic, pentru ca de fapt erau, dar erau "undercover" ! Sau mai bine sa zis "under masina" ! Ca cautau acolo naiba stie, ca eu unul nu mi-am dat seama nici acum. Dar sa va spun despre ce e vorba.
Presupun ca ati observat ca in momentul in care vine caldura (sau pleaca frigul, care vreti sa o alegeti ) 75% dintre barbati sunt aproape zilnic la masina. In special cei care au Dacia (super nova, nova, 1310, solenza, logan, duster, etc) sunt la masini. Ce Dumnezeu le fac inca nu se stie, dar ei mereu repara la ele: schimba o roata, ung un rulment, schimba o bucsa, gasesc ei ceva de facut. Acest fenomen este de obicei insotit de un fel de meting sau adunare populara, in ideea ca pe langa masina celui implicat se aduna de obicei inca 2-5 supoteri (sau chibiti).
De data asta era un pic diferita situatia, in sensul ca lipseau chibitii, dar cei doi (Jane si Tarzan) erau amandoi bagati sub masina. Care masina nu era din cele enumerate de mai sus, era ceva mai noua, un BMW de aproximativ 7-8 ani. Totusi, iata ca se intampla si la modele mai noi, lumea era bagata sub masina.
Stau, ma uit, si ma gandesc ca poate Doamne fereste au patit ceva! si ma apropii sa vad daca ii pot ajuta cu ceva. Ajung langa masina si vad 4 picioare iesind de sub masina, ale lor presupun eu. Se miscau, se auzea cum vorbesc, mai si gesticulau din cand in cand, deci pareau vii. Si intregi. Si decid sa ma retrag.
Nu ajung bine inpoi pe banca sa se aude un muget din directia lor, urmat de o injuratura: Tarzan se lovise, in incercarea de a se extrage de sub masina. Si da-i injuraturi, si da-i zbierete ! Si poc iese si Jane !! Mandra de ea incercase sa repare ceva si era toata un fel de zulus, de neagra ce era. Ii lucea fata de la vaselina de ziceai ca e opera de arta.
Se intoarce catre individ (Tarzan) si urla si ea:
- Ce ai ma, de zbieri asa ca boul ? Sperii lumea!!
Asta se intoarce la ea, o vede in toata splendoarea afisata ( 1,80, trening albastru fosforescent, fata neagra lucioasa) si incepe sa rada de ea!! Si da-i si razi, si razi, si razi, pana se enerveaza Zulusa si pune mana pe o cheie si atunca dupa el. Si de aici distractia s-a terminat, pentru ca Tarzan, cu un reflex demn de tizul lui din jungla, se apleaca repede. Si cheie ajunge in masina vecina, fix in luneta !care se face praf si pulbere! Incepe alarma masinii respective, incepe alarma lui Tarzan, incepe alarma lui Jane si se aude si un urlet de sus! Zic hait, au pus-o banuinii, ii vazu Al de sus si acum sa vezi distractie. Alarma falsa, era numai proprietarul masinii fara luneta, care in 10 secunde a ajuns jos - trebuie ca fusese nou record la coborat scarile.
Se uita omul la masina lui, se uita la cei doi zulusi si trage concluzia logica:
- Hai sictir ! si please, lasandu-i pe amandoi mirati, speriati si oarecum ciudosi ca nu au avut parte de cearta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu